Zapraszam na fanpage Malowane kawą na FB - LINK
Tam znajdziesz najnowsze prace malowane kawą, relacje z wystaw i innych imprez kawowych.

piątek, 26 września 2014

Wystawa w Stąporkowie

25 września 2014 odbył się wernisaż wystawy prac malowanych kawą w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Stąporkowie. A dokładnie w nowo powstałej kawiarni "pod grzejnikiem". Mimo problemów organizacyjnych udało mi się dotrzeć na wernisaż. A na nim: dużo mówiłem, pokazałem jak się maluje kawą i.... co już jest tradycją moich kawowych wernisaży - wspólnie malowaliśmy jedną prace. 



Ludzie dopisali, świetne foldery, super atmosfera, a czas tak szybko leciał. A co do folderów - kolejka po autografy To było miłe. Przypomniałem sobie czasy jak 20 lat wcześniej otwierałem swoją pierwszą wystawę i te podpisywałem foldery z wystawy. A do tego były też zdjęcia i switfocie . FB będzie rozgrzany do czerwoności jak wszystkie zdjęcia się pojawia 


Wróciłem z wystawy bardzo zadowolony. Dziękuję za zaproszenie i uśmiech, który przez te 2 godziny wernisażu pojawił się na mojej twarzy. Uczestnikom też dopisywał dobry humor. A przy tym, poznałem wielu wspaniałych ludzi. 




Wystawa potrwa do końca października.


FOTO relacja na FB: Wystawa w Stąporkowie (zdjęcia: 23)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz